Anbefat fotoblogg

Justin Bieber in Norway! 2015!

TERROR I PARIS.2015

SHOPPING TIME!

Emilie snakker ut

FACEBOOK

Anbefalt blogg.Hun ble hengt ut

Randi Aannette

Freddy Vestli

Lisa voldtatt

Toril Erdal:. Norway

Anbefalt blog.Det gjør vondt.

En blogg vi bl.a samarbeider med

Mammatimichelle får kritikk av Lotte Fagerheim

Tilfeldig butikk anbefales i 2 uker

Tilfeldig butikk anbefales  i 2 uker
A new shop is recommended every two weeks

Voldtatt og misbrukt

Toneart

Lest av over 900 lesere

Anbefalt innlegg.1111111

Anbefalt blogg.mobbng

SOL TV

Lotte.Fagerheim

AMBEFALT SAK9

torsdag 2. april 2015

JA, Telemark-bloggeren lurte oss alle! Men så avsører han det hele...





LES OGSÅ: Sophie Elise avslører:- JA, jeg er gravid, og det er helt sant!







Vi "Nyheterbarefordeg" har etter flere forsøk , fått tak i den unge mannen (29) fra Telemarks-distriktet., og som også som står bak bloggeren  "Jegskriveromhverdag.blogg.no",  som drives via bloggsamfunnet Blogg.no.


I går på selveste 1 April skrev mannen blogginnlegget med tittelen, " Å herre gud, har VUNNET 1 million kroner."  ,  hvor han forteller og påstår at han virkelig hadde vært så heldig og  vunnet hele 1 million på Flaxlodd.


I følge bloggeren  fant det hele sted da han alene var på en bytur. Da han helt tilfeldig stoppet opp på en bensinstasjon, fant han ut at han ville få med seg noen flaxlodd hjem, skriver han. 


Da den unge herren hadde kommet seg hjem, skrapte han i vei. Til slutt  så hadde han sikret seg den kjempeotten på 1 million kroner. I dag kan Telemarkingen avsløre overfor oss, at det hele bare var en ren  Aprilspøk fra hans side. 


Har mange latt seg lure av million-spøken din? Ja mange lott seg selvfølgelig  lure. Ikke bare leserne som lot seg lure, også media. En av dem er blant annet  lokalavisen Varden.no,  som av en eller annen grunn hadde fått med seg million-spøken, ifølge bloggeren.


De hadde nok sikkert tenkt å lage sak på det hele. Men siden de ikke fikk helt kontakt og svar fra meg,  så ble det dessverre ingen sak. Grunnen er at det har vært mye som har skjedd i forbindelse med påsken og andre ting, forteller han.


Har du selv latt deg lure av noen aprilspøk i år? Å ja det har jeg faktisk .Jeg er faktisk dessverre en som lar meg lure fort, men  som også fort avslører det hele etter hvert da ,  utdyper han.

 Hvordan fant du egentlig på hele million-spøken? Jeg er en person som lenge ha vært, og fortsatt er veldig glad i flaxlod. Og håpet og drømmen har alltid vært  å vinne  1 million kroner, som kom rett på min konto.

Men  siden jeg aldri har flax om å vinne millionbeløpet, så måtte jeg heler ta en aprilspøk om det istedenfor da.Og slik ble det til, forteller bloggeren til oss. .Det er så langt nå over 20 som har "likt" og" delt" innlegget,  og 3 som har kommentert det.


Det var jo 1 April i går , og  jeg måtte som resten  Norge  finne på en spøk, forteller han.  Hvis du hadde faktisk hadde vunnet 1 million, kva hadde du brukt pengene på? Det har jeg selv stilt meg flere ganger. Men jeg vet noe jeg hadde gjort, forteller han.


 Av egen livserfaring har jeg erfart svært  mye tøft og vondt i mitt liv. Det er blant annet  seksuelle overgrep og andre typer overgrep, mobbing, vold, omsorgssvikt, system svikt, og mye mer. Jeg har det dokumentert, og skriver også bok, forteller han.


 Jeg har dermed også vært innen psykisk helse i hele livet. Det er ingen skam, for sånn er det. Så det jeg hadde gjort med deler av million-beløpet, det er nok først og fremst og gitt til de mange viktige formål deretter.


Både grunn det jeg har av egen livserfaring,  men også andre formål, som ikke angår meg av egen erfaring.  Men likevel om det er egen erfaring eller ei, så hadde det likevel vært menneskelig at jeg  og andre,  som hadde vunnet millioner, hadde gitt litt til viktige formål.

Jeg håper dere skjønner hva jeg mene her, sier han. Jeg vil være med og til å drive forbyggende arbeid i samfunnet. Jeg er også en kristen, og hadde også gitt til kristne formål, fordi de gjør en god også. Når jeg hadde gjort alt dette, ville jeg gjort følgende.


Jeg hadde gitt litt til familie og venner, som måtte trenge litt økonomisk hjelp. Jeg hadde betalt ned på huset. Jeg hadde kjøpt ny bil. Jeg hadde kjøpt en ekte diamantring til kona mi, fordi  det er noe hun ønsker seg, vet jeg. Jeg


Det forteller bloggeren til oss til slutt, før han må avslutte telefon-samtalen med oss.  Han er nå på påskeferie, men vil ikke si hvor hen, enn bare at han koser seg der han er.  Etter hva vi har lest på bloggen til den spøkefulle mannen, har  29-åringen tidligere både blitt frelst  og sikret seg  kone på direkte TV.


Bloggeren har også skrevet et innlegg, hvor han forteller at han før har blitt tilkjent erstatning etter at en av straffesakene hans endte med henleggelse etter bevisets stilling, der han var fornærmede i saken. H


Han har i dag etter det vi har lest på bloggen, diagnosen. Posttraumatisk stresslidelse (PTSD)
I dag bor den unge herren og hans kjære kone (25) et sted i Telemark, hvor de er lykkelig gift og drømmer om barn og familie.


Paret bor i et flott to-etasjers hus som de i 2013 kjøpte sammen.  Bloggeren skriver også i et innlegg, men også omtalt i media, om at han skriver på bok.


 «Jeg håper det kan bidra til å hjelpe andre at jeg selv er åpen, derfor skriver jeg bok». Jeg vil at andre skal ta lærdom av den. Vi kan sammen drive forebyggende arbeid i samfunnet ».




 Det skal han ha utalt ifølge en anen media-redaksjon.  Bloggeren kan er  følge flere via flere sosiale medier. Vil dere se følge ham, da kan dere sjekke her


Har dere kjære lesere, tips om andre som har lurt noen? Eller har du lurt noen?  Ta gjerne kontakt med oss på mail.









NB: Til andre medier,  og dere alle andre. Dere kan gjerne gjengi/ dele vårt innlegg. Ta kontakt om dere har spørsmål.nyheterbarefordeg2015@outlook.com. Vi kommer også til å publisere saken på nytt. 5.4.15.


FOTO: (Blogg: Jegskriveromhver.) Vi har fått tillatelse til å bruke gjeldene foto. Vi har ikke fått lov til å gjengi all innhold fa mannens innlegg. Vi har heler ikke fått lov til å bruke fullt navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar