Anbefat fotoblogg

Justin Bieber in Norway! 2015!

TERROR I PARIS.2015

SHOPPING TIME!

Emilie snakker ut

FACEBOOK

Anbefalt blogg.Hun ble hengt ut

Randi Aannette

Freddy Vestli

Lisa voldtatt

Toril Erdal:. Norway

Anbefalt blog.Det gjør vondt.

En blogg vi bl.a samarbeider med

Mammatimichelle får kritikk av Lotte Fagerheim

Tilfeldig butikk anbefales i 2 uker

Tilfeldig butikk anbefales  i 2 uker
A new shop is recommended every two weeks

Voldtatt og misbrukt

Toneart

Lest av over 900 lesere

Anbefalt innlegg.1111111

Anbefalt blogg.mobbng

SOL TV

Lotte.Fagerheim

AMBEFALT SAK9

lørdag 12. september 2015

Lotte has got its snapchat erased - she is very sad and upset

http://fitfager.blogg.no/
FOTO:  Lotte C. N. Fagerheim 







Først blir Toppbloggeren  fra Bodø-området utestengt fra Nettavisen og bloggplattformen. Nå så er


den svært populære bloggeren, Lotte Cornelia Ninja Fagerheim slettet fra kanalen Snapchat.  Det kan bloggeren


selv fortelle åpent om i sitt blogginnlegg, " MY SNAPCHAT GOT DELETED" . Dette er den tristeste dagen i mitt liv så langt


i dag! Min berømte snapchat "FITFAGER" med 35 000 følgere fikk slettet uten grunn.Sannsynligvis er rapportert som alle mine andre ting.



Jeg har brukt snapchat i ett år for å vise degmin fantastisk liv og kropp, men dessverre jeg mistet alle mine følgere så jeg må







 gi opp å leve eller jeg kan starte helt på nytt. Som alltid jeg velger å ikke gi opp og jeg laget 2 nye snapchats Jeg skal bruke begge, og



selvfølgelig vil jeg prøve å svare dere alle. Dette skriver Lotte C. N. Fagerheim selv på bloggen sin...


Siden Fagerheim fikk sin forrige Snapchat slettet,har hun fått seg en ny "SNAP: LOTTENINJA & FITFAGER2 "




 (Translate into your Language) 






-  Kjære  lesere/følgere: Har du skrevet et innlegg du vil dele?  Vil du bli linket? Skriv det ned i kommentarfeltet? Eller send oss en mail:vigirdeg_nyheteneogmyemernestenhverdag@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar